Veelgestelde vragen
Als ik vandaag een bestelling plaats, wanneer krijg ik de bestelling dan geleverd?
Als je op een werkdag vóór 17:00 uur een bestelling plaatst, wordt deze dezelfde dag meegegeven aan de bezorgdienst. Tenzij anders staat aangegeven bij een product. In de meeste gevallen wordt de bestelling de volgende dag bezorgd. Dit geldt ook voor onze klanten in België. Mits het bezorgproces zonder problemen verloopt.
Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?
Ja dat kan en is bovendien gratis. Dit kun je bij het afrekenen aangeven. Maar let op: voordat jouw bestelling klaarstaat ontvang je van ons altijd een bevestigingsmail. Zo weet je zeker dat je niet voor niets komt. Ons adres is: Touwslagersweg 9 in Woerden.
Kan ik de factuur van mijn bestelling achteraf betalen?
Ja dat kan. Kies bij het afrekenen de betaalmethode "Achteraf betalen via Billink". Dan ontvang je eerst de bestelling en betaal je daarna de factuur. Billink kan gebruikt worden door zowel particulieren als zakelijke klanten in Nederland en België.
Ik heb nog geen factuur ontvangen, wanneer krijg ik een factuur?
Voor bestellingen die bij ons binnen zijn op werkdagen vóór 17.00 uur geldt: je ontvangt jouw factuur aan het einde van de dag, op de dag van bestelling, per e-mail. Voor de bestellingen die wij ontvangen op werkdagen na 17:00 uur en in het weekend, ontvang je de factuur aan het einde van de eerstvolgende werkdag.
Kan ik spullen retourneren?
Ja dat kan. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je jouw bestelling terugsturen. Meld de retournering eerst aan via deze pagina. Meer informatie over het proces vind je op onze ruilen of retourneren pagina.